måndag 8 juni 2009

Dagen P

P som i presentation. Idag är det dags. Om tva timmar är det meningen att vart möte med dirigentesarna ska börja (fast det lar ju bli om 4 timmar eller nagot) och da ska vi leverera. Rapportarbetet om den chilenska lagen som vi jobbat pa under tre manader ar klart. Eller det far vara klart.

Själv jobbar jag pa ett faktablad. Tyvärr tror jag inte att det kommer att bli sa himla bra. Det kanns som att jag missuppfattat vad de vill ha. Typiskt dumt. Och typiska deadline-nerver. Det blir nog bra. Men... äh.

Dessutom kanske jag maste gora om en intervju. Inte vad jag har tid med nu. Ihhh.

Men jag lugnar mig med lite likör. Det far man. For idag ar sista dagen. Imorgon bär det av mot Santiago.

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra! Det är klart det gick bra!? Hur gick det??

    Längtar tills vi ses!

    Kram Hanna (J)

    SvaraRadera